onsdag, mars 07, 2012

Regntøy og vrikket fot.








Hei. Onsdagskveld og snøstorm ute. Allikevel har jeg sittet og sett litt på regntøy. Åsa må ha nytt og lurer på hvilket merke dere synes er best. Øverst og nedover: Vossatassar, VILL, Helly Hansen, Ticket to heaven, Lindex og Reflex. Noen som har erfaring med disse og særlig vossatassar. Tror vi egentlig har kjøpt på lindex hvert år og de er jo bra de da men. Ellers så spilte Kjetil fotball i går og ble kjørt hjem, for han trodde han hadde brukket beinet. Ankelen var dobbelt så stor. Fikk time på legevakta halv tolv, så mamma og pappa kom hit. Men legen trodde ikke det var brukket, men han har vært i røntgen i dag. Ikke brukket tror dem, men de tror det har ryki et leddbånd i ankelen. Så nå er han sykemelt ut uka, går på krykker og kan ikke kjøre bil. Nå tror jeg Kjetil og jeg skal se på film. Ha en fin kveld :-)

5 kommentarer:

Pia sa...

Så mye kult! Likte godt både det fra Vossatassar og VILL (VILL har jeg aldri hørt om?)
Jeg har regntøy bla fra Lindex, billig og bra:)

Frk .Fischer sa...

Ja begynte å leite fram regntøyet selv...men kong vinter fixet det så jeg slapp...Vi har hatt reflex i alle år og er meget fornøyd..Mini fikk vinter dress i ViLL så tenkte å teste regntøyet også for vinter fressen var meget fin.. God bedring til mannen ..

Camillas Romantiske hjem sa...

Hei! Takk for besøk hos meg:) Jeg har hatt veldig god erfaring med regntøy fra Lindex, men sikkert mange andre merker som funker også!
Fin dag til deg:)

sa...

Vi går for Helly Hansen her i huset :)
Ønsker deg en herlig helg ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Filippa sa...

Jeg har prøvd mange typer til mine barn, men det jeg er mest fornøyd med er Reflex eller Ticet. Lykke til med valg av regntøy.