tirsdag, juni 15, 2010

Bryllupskjoler :-)





































Viser noen bryllupskjoler i dag :-) Siden jeg fortsatt er i bryllupsmodus he, he. Holdt på litt ute i går kveld. Kjetil driver og graver hull til fundamentene til balkongen. Jeg gravde opp noen blomster og plantet de et annet sted. Det er knopper på dem, men vet ikke helt hva det er enda. Men det er mye mygg ute om kvelden nå, så må nok finne myggsprayen. I dag er det sol, men det blåser og er litt kaldt. Men fint at det er sol for i kveld er det sommeravslutning for 1. klasse på skolen. Tror Tobias og noen andre gutter skal danse hip hop :-) Ønsker dere en fin dag :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige bryllupskaker og kjoler.
Så kjekt at du vil være med på Give Away hos meg og at du har lyst til å følge bloggen min. Lykke til.
Ønsker deg en strålende tirsdag.
Klem fra Mio

Hvite tulipaner sa...

Hehe,artig med bryllupsmodus:) Nydelige kjoler da! Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre med brudekjolen min, beholde eller selge? Dumt at den bare ligger i en eske, men også litt vemodig å selge tror jeg...
Ønsker deg en fin dag videre!
Klem

My home is my Castle sa...

Åhh så nydelige kjoler OG kaker !!!
vakkert :)

Klem,kari

Synnøve. sa...

Så mange flotte kjoler.
Men eg er litt nyskjerrig eg, så eg lurer på hvordan din såg ut?

Ja nå er myggen her. I full dose.
Ett litet tips.
Når du kjörer over til Sverige på handel, så se ett SALUBRIN. Den finnes på Maximat. Både som en flytende veske og som salve.
Det har vi brukt i alle år sen eg var liten. (snart 50 nå)
Fungker så fint. Du tar enten den flytende på litt bomull og törker der du fått myggstikk, vepsestikk, klegg eller brennenesslesive. Det svir litt, men går fort over.
Eller så tar litt av salven og gnir in på stikket.
Super å bruke.
Så titt på daglivarebutikkene der du.
Nå sier eg godnatt.
Klems Synnöve.

Heidi sa...

Hei! Jeg skal gifte meg i mai og kom over dette innlegget om brudekjoler. Synes nr 1 er veldig fin, vet du hvor den er fra?