lørdag, februar 07, 2009

Drømmehus til salgs!





























Viser noe bilder fra et hus som er til salgs like ved her vi bor.Ikke så veldig billig akkurat 32090008! Men fint var det. Skulle gjerne hatt sånn bad og walk in closet ja! Er visstnok mange kjendiser som er interessert i huset, så vi får se om vi får vite hvem som kjøper det. Ja, ja, drømme, drømme he, he. Denne uka har det vært jobbing, trening på alle og så var jeg og ungene og mamma på teater på biblioetekt der jeg jobber på torsdags kvelden :-) I dag har foreldrene til Kjetil vært her. Vi har vært på åpen skole og tittet. Og så har det snødd i hele dag og det snør enda. Det var helt kaos med biler i dag. Men jeg liker snø jeg da! I morgen er det aking fra festningen som vi skal på. Det er Vinterfestival her i byen nå. Nå har vi sett på Grand prix og med en gang det var ferdig ble ungene lagt. Nå skal vi bare slappe av og se på tv. Ha en fin helg alle sammen :-)

7 kommentarer:

Home By Virginia sa...

Oi...!!! Det var et lekkert hus ja...!!!
*Drømme Drømme*

Ha en flott søndag...!!!

Anonym sa...

Tjaa. Jeg tror jeg tar det. :o)

Synnøve. sa...

Såg det på Finn.no. Der var det 22 miljoner dem skulle ha. Da har prisen gått opp...
Flott er det uansett.
Men vad skulle man med all plass til?
Nei, eg har nok med det eg har.
Klems Synne.

Frk .Fischer sa...

oooooo har jeg lyst på sånt hus....ee jo men da skal det jammen følge med vaske kone....åå tenk på alle de vinduene...nei du takker mef til det jeg har,,,ti hi!!! men det skapet..mmm i like!!! Håper dere koset dere på aking!!! Ha en fin og snø fylt uke!!

Anna Lisa sa...

Ja det var eit flott hus, men eg må sei eg drømmer ikkje akkurat om eit slikt hus. Syns det er litt for stort. Hadde nok ikkje klart å holde min sin loppemarked stil der inne :) hehe.. Men flott var det.
Ønska deg ein fin kveld
Klem

Anette {foreldremanualen} sa...

Wow! Garderoben var ikke så ille... ;-)

Zuna sa...

Det var noe å drømme om ja!:) Vet du om det er dette huset som var Norges dyreste privatbolig?