tirsdag, september 01, 2009

Fridag.




I dag har jeg fri. Åsa er også hjemme fordi det er p dag i barnehagen. Mannen er også hjemme. Han ligger rett ute i forkjølelse. Håper han ikke blir svin he, he. Jeg prøver å rydde litt. Men er så trøtt i dag, bare regn på formiddagen, men nå klarner det litt opp ute ser jeg. Sitter og ser mye på finn om dagen da, og kom over disse husene med basseng. Det hadde vært noe det. Men, men, lov å drømme he, he. Ja, ja, rydde litt til før Tobias skal hentes på skolen. Ha en fin dag :-)

7 kommentarer:

Christine Louise sa...

Nydelig hus altså :)
Masse god bedring til deg :)

Klem

Frk .Fischer sa...

ja drømme koster ingenting...så det er jeg god på....God bedring!!!

Tessa sa...

Du er ikke den eneste som drømmer ;) Håper du fikk gjort litt i dag da. ha en fin kveld. Klem

Guttemamma sa...

Hadde vært greit nok det:-)
Her har naboene svømmebasseng, så alle ungene her (vi har et tun med fire hus rundt)bader stadig sammen. Ha en fin dag og god bedring til mannen!!
klem

Bea sa...

Du er ikke alene om å ønske et basseng i hagen...

Ønsker deg og dine en flott dag:o)
klem

Synnøve. sa...

Hei der.
Der kunne eg tenkt meg å bodd...

Håper han får en enkel svininfluensa om det er det han har.
Her gikk det bra. Ikke verre enn en forkjölelse.
Litt mere hodepine og litt mere feber hadde eg. Ikke helt bra enda. Men det går fremover. Drikk mye og hold deg i ro sa legen. Dem ville ikke ha meg på besök hihi....

Nå önsker eg dere en go helg, go bedring til gubben og så håper vi at dere klarer dere fra flunsan.
Klems Synne.

Anonym sa...

hvorfor ikke:)