søndag, januar 17, 2010

En deilig helg :-)
















Dette har vært en deilig helg. Nå kom jeg akkurat inn fra en deilig gå tur. Før i dag var vi først på skøytebanen ved barnehagen, der er det også akebakke og oppkjørte skiløyper rundt skøytebanen. Tobias og Kjetil gikk på skøyter og Åsa gikk litt på ski. På vei hjem sovnet Åsa i bilen, så jeg og Tobias dreiv ute med snowboardet hans. Jeg prøvde meg litt, men synes det er litt skummelt he, he. Kjetil tok seg en skitur. I går var vi i sverige en tur. Handlet masse mat og nye skisko til meg og Kjetil. Og nå er det bare 3 minus ute. Synes det er passe jeg he, he. Ha en fin søndags kveld :-)

3 kommentarer:

Størstepia sa...

Så herlige vinterbilder av barna:-)
Ha en strålende uke videre!!
Klem fra størstepia

Bea sa...

Så flotte bilder. Ser ut som dere har hatt en flott dag.

Er skisko billigere i Sverige?

Ps: har en liten award til deg på bloggen min.

Håper dere får en flott tirsdagskveld.

klemz

Gummimamma sa...

Tusen takk kjære du :)

Og gratulerer så mye på etterskudd med 3-åringen :) Kjempefin jente :)

Klem :)