fredag, juli 02, 2010

Endelig fredag :-)






















Ja, nå er det endelig fredag :-) Bare noen timer på jobb og så helg! Deilig. I dag leverte jeg ungene hos mamma og pappa. De skulle reise på Skarnes lekeland etterpå. http://www.skarneslekeland.no/. Der er det basseng og sklier og dyr, trampoliner etc. Sola skinner og de får nok en fin dag. De skal også sove hos mamma og pappa i natt. Kjetil skal ut med de andre fotball trenerne i dag og jeg skal kose meg og se på film i kveld. I går var vi og spiste på Sanngrund http://www.sanngrund.no/. Mellom Skarnes og Vormsund. God mat og et fint klatrestativ for ungene. Så dro vi en tur til foreldrene til Kjetil på Årnes. På tirsdag hadde jeg fri og da var vi på badetur med mamma og pappa. Og jeg tok årets første bad! Var vel ca 18 grader i vannet. Kaldt først, men deilig etterhvert. Det er spådd fint vær hele helga og neste uke :-) Ønsker dere en kjempe fin helg :-)

5 kommentarer:

salige lavendel sa...

Ha en koselig helg videre!! =)

ELIN sa...

Så tøff du er som har badet da! Ønsker deg og dine en riktig god helg! Kos deg med film :) Klemmer fra Elin

Synnøve. sa...

Hei.
Kunne ikke la väre og ta en tur in til deg nå.
Det er litt deiligt å bare slappe av og la blogg, data og annet ligge. Men litt må eg se.
Så flotte bilder fra deres nye veranda.
Det er deiligt å sitte ute og kose seg.

Håper nå helgen blir fin. Her blir det stille og roligt.
Skal nyte sola.

Ha nå ei flott fredag og helg.
Klems Synnöve

Frk .Fischer sa...

Hei...Skarnes lekeland er fin ell?? Har faktisk aldri vært der...ja en skam men...Farshatt er helt topp...vi bor på familie rom, 1000kr rommet og med stue og ballkong synes jeg det er okei pris..inkl frokost..Gøteborg er en fin by..masse fine parker så anbefales på det varmeste...Ha en fin ferie videre..

Ann-Cathrin sa...

Fine bilder av vakre glade barn:) Ha en fortsatt fin helg!