torsdag, august 05, 2010

Endelig fått pcen tilbake :-)



















































































































































































































Nå har vi endelig fått pcen tilbake og alle bildene ble reddet :-) Nå skal jeg begynne å lagre dem på minne penn! Vi har hatt en kjempe fin sommer og jeg kommer nok til å bruke noen innlegg på å fortelle om den :-) Denne uka er det jobb igjen og barnehage for Åsa. Eller hun var i barnehagen på mandag, tirsdag hadde jeg fri så da var hun hjemme. Og i morgen skal dem med mamma og pappa til Sverige og de sover der i natt. Jeg har ferie igjen til uka, men etter det er det ordentlig pån igjen. Jobber bare fire dager denne uka.


Vi hadde en fin ferie tur :-) Første stopp i Horten på en kjempe fin hytte :-) På vei til Kristiansand, så stoppet vi innom Arendal. Der var det fint. Jeg var innom en kjempe fin interiør butikk, som het Frøken Olsens drømmer tror jeg. Den var kjempe fin! Så tre dager i Kristiansand der vi lå på et rom på campingplassen. Rommet hadde bad og så var det felles kjøkken. Hadde et vennepar der, med tre barn som lå i campingvogn. Vi koste oss i forteltet dems noen kvelder :-) Skal fortelle mer i neste innlegg :-) Ha en fin kveld og en fin fredag :-)

3 kommentarer:

Hulda sa...

Deilig å få PC-en tilbake da! :) Så flotte ferieminner dere har. :) Fint i Kardemommeby.

ELIN sa...

Så godt bildene ble reddet! Flott minner fra Kristiansand her :) Ønsker deg og dine en flott helg. Klemmer fra Elin

MayM sa...

Datt tilfeldig over bloggen din. Så mange koselige feriebilder av barna. Bor selv like ved lekeland på Skarnes :-)