fredag, mai 20, 2011

Har vært litt trist noen dager



Det har vært litt trist noen dager. Farmoren min på 89 år ble en engel på morgenen 18. mai. Hun har vært dement i noen år og kom på hjem for ca et år siden. Sommeren for to år siden var vi i Bodø og da rotet hun fælt og lurte på hvem Kjetil var. Hun fikk problemer med hjertet sist uke og fikk vann i lungene og sovnet rolig inn. Det er litt trist og veldig rart, selv om hun var gammel og vi i grunnen ventet på det. Har fått barnevakt til ungene her hjemme, søskenbarnet skal være her, mens vi drar til Bodø på mandag og kommer hjem tirsdag.

Ellers har jeg fått fart på treningen, gikk jo kjempe mye på 17. mai, på onsdag trente jeg aerobic hjemme, i går var jeg på zumba og i dag har jeg gått/jobbet før jobb.

I morgen skal jeg jobbe, Åsa skal til mamma og pappa og Tobias og Kjetil skal på fotballcup.

Ønsker dere en fin helg :-)

2 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Uff..kondolerer og sender mange varme tanker til dere alle. Å miste en man er glad i klarer man aldri forberede seg skikkelig på, selv om det er et menneske som har fått levd så lenge som din farmor..
God klem
Anne Karin

Synnøve. sa...

Kondolerer og sender mine varme tanker til deg og familjen.
At noen er gammel og syk gör ikke att smerten blir mindre når dem går bort.
Håper reisen nordover går bra. Det er godt å ha familje som stiller når man trenger dem.

17 mai var ei kald og våt dag. Vi holdt oss hjemme. Eg er ikke i form og maken skulle jobbe natta til 18 mai så han skulle pröve å sove...

Ellers er det fint her ute på Digernes nå.
Men idag blåser det.

Önsker dere ei god helg til tross for det triste.
Klem Synnöve.