tirsdag, november 15, 2011

Rosa kåpe.





Hei. Må vise fram den nye rosa kåpa til Åsa. Den er kjøpt på sparkjøp og den er veldig fin synes jeg og henne he, he. Hun har hatt en grå en før, også kjøpt der, men den er blitt for liten. Og så har hun fått rosa ørevarmere til :-) Bilde av ungene fra søndagen. Nå jakter jeg på duffel eller losjakke til Tobias. Noen som vet om et sted hvor de har noen fine? Ellers så ble det dessverre ikke noe kurs på meg. Klokka tre natt til mandag kastet Tobias opp og en time etterpå kastet jeg opp. Usj, så i går ble en slapp dag. Hjemme alle fire for Åsa syntes hun hadde vondt i magen. Og vi har vært hjemme alle fire i dag også. Men i morgen blir det jobb, om ikke Åsa og Kjetil får det da, bank i bordet. Nå er det nesten fire minus ute og vi fyrer i ovnen :-) Ha en fin kveld :-)

3 kommentarer:

ELIN sa...

Søt rosa prinsessekåpe :) Usj, så kjedelig med omgangssyken. Håper de andre klarte seg unna. Ønsker deg en ny fin uke. Klemmer fra Elin

Guttemamma sa...

Så søt hun er!! Jeg har duffelcoater fra Exit, men de er jo ikke helt nye da. Vet at de hadde i flere år iallefall...
klem♥

No.15 sa...

Fine! :)

Og takk for koselig kommentar.

Ha en super dag.

klæm