lørdag, juli 21, 2012

En deilig sommerdag.

I dag har vi hatt en deilig sommerdag. Stod opp til sol og sånn passe varmt :-) Dagen har vi tilbrakt på verandaen og i hagen. Åsa badet litt og Tobias stod på skateboard. Så har de lekt litt med nabo gutten og handlet med Kjetil.  Kjetil og jeg har gjort litt hagearbeid og solt oss :-) Grillet til middag og spiste is til dessert. På onsdag dro kjetil og jeg innover til Alna senteret og jeg fikk kjøpt meg sykkel :-) På torsdag jobbet jeg til klokka seks, og så kom ungene hjem ca halv åtte. De hadde hatt en kjempe fin tur. I går tok Åsa, Kjetil og jeg en sykkeltur etter middag. Det ble en time og en mil. Når vi kom hjem hadde broren min og dama kommet en tur på besøk. De hadde med feriegaver til ungene :-) Håper vi får en like flott dag i morgen :-) Ha en fin kveld :-)

Ingen kommentarer: