søndag, september 09, 2012

Høsttakkegudstjeneste



Hei, og god kveld :-) I dag har vi bare puslet her i heimen. Åsa og jeg var på høsttakke familiegudstjeneste klokka elleve i dag. Det var en bok i gave til alle 5åringene og de gikk sammen inn med et eple i hånden. Etterpå var det kirkekaffe :-) Når vi kom hjem slappet vi av å drakk kaffe. Ellers har jeg ryddet en del i dag. Ryddet i klesskapet til ungene. Mye som var for lite i Tobias sitt ja, men så deilig med god plass da! Kjetil og ungene var en tur ute før middag og Åsa lekte med ei lenger bort i veien her i kveld. Nå er begge ny dusjet, spist kveldsmat og klare til å legge seg. I går var det håndballens dag og Tobias var på senteret og hjalp til med leker og dele ut premier etc. Vi andre gikk på teater på biblioteket "Den gule ballen som forsvant". Drakk kaffe og koste oss. På kvelden lagde vi lasagne og så på skal vi danse. På fredags kvelden var Tobias i bowlingbursdag. Og i morgen er det pån igjen med ny uke da. Helga går så fort, men det er jo ikke så rart når uka går fort. Bare å henge på. Ønsker dere en fin kveld :-)

2 kommentarer:

Michelle och GirlZen sa...

Får önska dej en underbar måndag och start på nya veckan!

Borde själv gå igenom barnens klädskåp och få till lite mer plats :)

Kram

Anonym sa...

Takk for at du kommenterte og likte mine detaljbilder fra kjøkkenet. Det var jo ikke så mange da , men litt. Jeg syns det er moro å ta bilder så det er hyggelig å kommentarer og særlig gøy når - for meg - nye mennesker stikker innom.
Så takk for det :)

Ha en fin uke :)