søndag, april 13, 2014

God påske :-)


Innom for å ønske god påske til dere som tar eller har tatt ferie nå :-) Jeg skal jobbe fra halv tolv til seks i morgen, så har jeg ferie også :-) Kjetil skal jobbe til tolv på onsdag. Så drar vi på hytta etter det. I går regnet det så vi tok en tur til Sverige sammen med hundre tusen andre nordmenn. Herregud, en dum dag å dra på men, men. Vi skulle ikke på polet heldigvis for utenfor der var det mega kø. Var på et nytt senter først som hadde jula, sports shoppen etc. Og på Godisbutikken møtte ungene Sid he, he.
Fyrte opp i ovnen, 
og koste oss med ost og kjeks i går kveld :-) I dag er det nesten sol, men det blåser. Åsa er ute med nabojentene. Jeg skal rydde litt etc, så håper jeg det blir mer sol så jeg kan sitte litt i sola. Ha en fin dag :-)

1 kommentar:

ByKine sa...

God påske til deg og:) så deilig med litt påskefri:) Håper dere får fine dager på hytta:) klem Kine:)