tirsdag, juni 24, 2014

Fri dag i dag :-)





Hei, og god kveld. I dag har jeg hatt fri. Kjørte Tobias på fotballskole til kvart over ni. Så spiste Åsa og jeg frokost, og jeg drakk morgen kaffe ute i sola :-) Åsa lekte så fint med nabojenta, og jeg fikk ryddet både her og der. Hentet Tobias tre og handlet middag. Så dro vi alle fire på sykkeltur og var borte i 1, 5 timer :-)Ellers går det i fotball på tv også, og jeg prøver å følge med faktisk he, he. I går kjørte jeg også Tobias på fotballskole. Så hadde Åsa og jeg en rolig formiddag, før jeg begynte på jobb 1130. Da ble Åsa kjørt til mormor og morfar. Der også onkel, tante og lille kusine var. De hadde vært på skogstur :-) På søndag var vi på middag der, siden broren min hadde bursdag i går. Deilig grillmat :-) Ungene hadde sovet der til søndag, siden vi hadde vorspiel og var på festningskonserten på lørdagskvelden :-) Det var en trivelig kveld med gode venner :-) Ha en fin sommernatt :-)

1 kommentar:

Guttemamma sa...

Vakre peoner hos deg og!
God sommer, nyt ferie!
Klem♥