søndag, november 18, 2007

Søndag kveld.




Ja, så var det søndag kveld igjen. I dag har Tobias vært i bursdag fra tolv til to. Så kom foreldrene til Kjetil og hentet han litt over to, for de skulle på Emil teater på Årnes. Pappa har også vært her i dag. Han har hjulpet oss på kjøkkenet. Jeg fikk malt strøk nummer to på vinduet. Pappa fikk sparklet mye på veggene og Kjetil malte første strøk inni skapene.


I går gjorde vi ikke så mye. Var og så på tapet. Så var Kjetil og Tobias og gikk på skøyter og jeg og Åsa møtte mamma og pappa på senteret. Var på kafe og så på mote show. Så kom tanta til Kjetil og satt her et par timer. Det var koselig. På fredag var det planleggingsdag i barnehagen. Så da var mamma og jeg og ungene i Sverige.


På torsdag var Tobias også hjemme, men jeg fikk allikevel ryddet ut av en skuff og noen skap på kjøkkenet. Så nå er spisestue bordet i stua fullt også. Kjetil må ta med flere pappesker hjem i morgen. Huff, det blir jammen rotete mens det står på. På onsdag kveld malte jeg strøk nummer en på vinduet. På tirsdag var Åsa opg jeg og kjøpte sko til Åsa. Hennes første sko. Og da kjøpte jeg denne engelen og blomsten i en blomster butikk. Synes den var så fin :-)


Ser at mange av dere har begynt å forberede dere til jul. Tenker mye på forberdelser jeg også. Men tiden går for det meste til på kjøkkenet. Kjøpte en halm bokk og en engel til i sverige. Skal vise en annen dag. Ellers har jeg kjøpt en del julekalender gaver. Tobias skal få hver dag, men Åsa bare hver lørdag og søndag. Ønsker dere en fin søndags kveld :-)

1 kommentar:

Hulda sa...

Så flott engel og blomst! Høres ut som dere har hatt ei koselig helg. :)