onsdag, juli 30, 2008

Vaskedag i dag.





































Heisann, i dag har jeg hatt vaskedag. Har vært overskyet, men veldig varmt og lummert i dag. Så badet i svette. Har vasket tak, vegger etc på badet. Men glad det er gjort nå da :-) I går var det også litt overskyet på formiddagen og dagen. Så ungene og jeg bare dreiv hjemme her. Men etter middag dro vi å badet. Men jeg badet ikke da for det blåste sånn he, he. Men på mandag badet jeg mange ganger. Da møtte jeg og ungene mamma, pappa og broren min på stranda og Kjetil kom etter jobb. Det var godt i vannet. I helga var vi på hytta. Kjempe varmt der også. Var en tur ved badedammen først på lørdag. Så dro vi til en elv og badet. Var og badet der på søndag også og det var ikke kaldt, selv om det var en fjellelv. Den heter Åsta. I natt var det tordenvær og blir ikke overrasket om det blir det i natt heller. Rumlet litt midt på dagen her også. Har også ruslet i hagen og tatt bilder av noen blomster. Ønsker dere en fin kveld og fortsatt fin sommer :-)

6 kommentarer:

Gunhild sa...

Å bade er herlig nå som det er så varmt i vannet. I Glomma badet jeg ved Oppakermoen. Mellom Skarnes og Kløfta tror jeg det er. Ellers holder vi oss mest i sjøen og i Tovdalselva. God helg til deg!!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Så massa fina collager du lagat!!
& vad duktig du vart, med städning ;)

Ha en underbar helg

Stor klem & god natt

Karna sa...

God helg til deg også!

Christinas låvebutikk sa...

Masse fine sommer bilder her hos deg!
89,- pr stk koster de.. Så søte!
Ha ei fin helg!

Kristins rede sa...

Stilig måte å sette sammen bilder på. Hvordan går grevling jakten, og hva har Tobias og Kjetil vært med på?

Anna-Lena sa...

Massa härliga bilder! Vad sommarfint! Hur har du fått bilderna att ligga i såna collage?.. Har oxå blogspot men jag får inte till det så bra... ;) Ha en skön dag!