tirsdag, august 12, 2008

Holly Hobbie, Byggmester Bob og ferie slutt.
















Hei, ja, nå er ferien slutt da. Ungene begynte i barnehagen i går og i morgen begynner jeg på jobb. Altså tilbake til hverdagen igjen. Men kan jo være greit å få litt rutiner igjen også he, he. I går og i dag har jeg hatt husmorferie her hjemme he, he. Har kost meg og slappet av. På lørdag var vi på Byggmester Bob natursti. Det var spennende! De fikk gule hjelmer, t shirt og gule vester. På kvelden var vi på grillfest og ungene sov hos mamma og pappa. Var en artig grillfest og fant ut at tequila er godt igjen. Hmmm, ja,ja. Litt sliten på søndag. Ungene var så heldige så mamma og pappa tok de med på åpen gård og de så på masse dyr :-) Har tatt bilder av Holly Hobbie serviset mitt som jeg hadde når jeg var liten. Synes det er så fint :-) Ellers er ikke været så bra om dagen, litt høst egentlig. Jeg vil ha mer sommer og sol! Får håper vi får det snart. Ønsker dere en fin tirsdags kveld :-)

8 kommentarer:

Skribenten sa...

Hehe...vet du, da jeg sp Holly Hobby tenke jeg, guuur det der kjenner jeg igjen. Jeg hadde et slikt bilde på veggen da jeg var barn. Man kunne få kjøpt slike dukker og, men en jordbærhatt som luktet jordbær. Fikk aldri slik jeg...snufs...Men jeg likte nå bildet mitt da. Så nydelig et sevice....

Silkeline sa...

Hei, jeg vil også ha mer sol!! høsten kom da altfor fort, ikke sant?
Så morsomt å se Holly hobby igjen. akkurat denne malte jeg på en veggfjøl til min datter da hun ble født for 18 år siden. Nå henger fjøla til pynt på hytta, og jeg tittet på den senest i helga. Jeg har alltid synes Holly hobby figurene er så koselige.

Ha en fin onsdag og lykke til med vandte rutiner igjen:)

Hulda sa...

Holly Hobbie serviset er virkelig nydelig! Husker jeg hadde, og har, en liten bildeflise med henne på, virkelig en søt figur.

Prinsesse Elin sa...

Må smile. Sånne gardiner hadde jeg på barnerommet, slik som på tallerkenen. Skikkelig nostalgisk for meg. Det er mange år siden jeg har sett dette motivet så dette var skikkelig koselig, Lynet. Ha en fin fin dag. Kelm fra Elin:O)

Inger-Marie sa...

Hvor er Holly Hobby bildet mitt, og ikke minst dukken? Bildene dine fikk meg skikkelig i mimre modus. Herlig!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tusen tack för dina söta kommentarer!!

Tittar in & önskar dig en härlig dag & vecka♥

STOR KLEM

Anonym sa...

Åh, så gode minner jeg fikk med asjetten med jenta, jeg malte sånn som barn - porselenesmaling på barneskolen!
Veldig fin Blogg du har :)

Anna Lisa sa...

Nydelige holly hobbie fat!! Likar Holly hobbie godt:) Minner frå barndommen dukkar opp:)
Ønska deg fin søndag!
Klem