mandag, november 30, 2009

Noen flere bilder.






















Viser noen flere bilder, men de er tatt med mobilen så de er ikke så bra. I dag når vi våknet var det litt snø på bakken, men nå er det borte igjen. I går var vi på Plantasjen og kjøpte noen lysslynger til å ha ute. Synes det ble fint, på hver sin buske, på hver sin side av trappen. På lørdag så vasket vi rekkehuset, så nå er det bare å levere nøklene. På torsdag var vi på julegateåpning og ungene fikk godis poser. Og på onsdag var vi på Jul i mummidalen :-)

Bilde av Åsa i dag tidlig, og Tobias i ny seng på nytt gulv. Håper vi får tv og internett i løpet av uka, så skal jeg ta noen bedre bilder med kamera. Ønsker dere en fin dag :-)

8 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Koselig med adventlys i mørketida. Ha ei koselig advent.
Klem

Prinsesse Elin sa...

Slike lys burde jeg også hatt fått meg. Jeg har hatt det i planen hvert år men glemmer det liksom av. Nå skal jeg kjøpe meg et par :)

Frøken Englefjes sa...

Sååå hyggelig med kommentar fra en ny blogger for meg! Det setter jeg stoooor pris på:) Hmmm, når jeg ser din fine eføy i vinduet minner det meg om at jeg drepte mine for en liten stund siden og vil ha nye...

Ha en fin dag!

Shabbycharm sa...

hei...så koselig att du fant bloggen min.for da fant jeg jo deg.koselig du vil väre med på konkuransen da.
ser du bor ca tre mil unna meg(hedmark) bor selv i charlottenberg ,men er ofte over i norge en tur.
ha en fin kveld.
klembella

yesheimen sa...

Hei. Det må være deilig å være ferdig med selve flyttingen. Det er ett herk når det står på, men nå ser det da ut til at dere er kommet godt igang. Ser da ut som et riktig koselig hus, så gleder meg til mange nye bilder fremover.

Så koselige bilder av barna dine.
Klem Ann<3

Kaoskontroll sa...

Takk for at du vil være med på min giveaway! :)
Og gratulerer med nytt hus! Mye styr, men det er da kjekt også! ;)

GroLinda sa...

Så koselige bilder :o)
Tusen takk for at du ville være med på trekningen min :o) nå ligger navnet ditt i glassbollen sammen med de andre ;o) Lykke til.
Ha en flott helg!
Klem fra Gro

Christina sa...

Hei på deg!

Ja,jeg broderer med ønsket tekst.
Store 60 kr og små 45 kr.

Ha en fin kveld.
klem C