torsdag, desember 17, 2009

Det nærmer seg Jul.







Ja, nå nærmer det seg Jul. En uke til Juleaften nå :-) I dag har jeg vært hjemme. Tok svineinfluensa vaksina på tirsdag ettermiddag. Frøs på jobb i hele går, og hadde litt muskelverk. I går kveld ble det verre og jeg fikk feber. Hadde litt feber i dag tidlig også. Men nå er jeg bra igjen. Vi fikk spisestua i dag, bortsett fra skjenken som kommer i jula eller etter jul. Så mamma og pappa var her i kveld, og pappa og Kjetil satte det sammen siden det var flatpakket. Og så fikk vi hengt opp en lampe i gangen. På tirsdag kveld var vi i barnehage lavoen på juleavslutning med avdelingen til Åsa. Det var koselig. På søndag bakte vi først pepperkaker, så var vi på senteret og hørte på at han som vant Grand Prix junior synge. Så spiste vi ute med foreldrene til Kjetil. Og etter det var det julagran tenning på lekeplassen her, og nissen kom med godteposer til barna. Viser bilde av lampa i spisestua og utsikten fra stuevindu :-) Skal vise bilde av spisestua bare jeg får lagt på duk etc. Nå skal jeg pakke inn noen gaver. Ha en fin kveld :-) Og forresten her er det minus 15 ute :-)

4 kommentarer:

yesheimen sa...

Grattis med ny spisestue, gleder meg til å se. Lampen din er så fin, og herlig tapet du har valgt. Du har det flott. Fin utsikt også, og nå får vi bare nyte det fine vinter- julværet. I kaldeste laget, men.....
Kos deg i siste innspurt...
Klem Ann<3

Unknown sa...

Heisann. Takk for hygelig hilsen inne på min blogg:)
Gratulerer så mye med ny spisestue! Spennende:)

Ha en fin helg:)
Klem Linda

Synnøve. sa...

Hei vennen.
Gratulerer med ny spisestue.
Trist at du blev dårlig av spröyta.
Men nå har du tatt den da.

Her er det kaldt idag. Akkurat nå har vi 20 minus her ute. Nå gikk det ned til 21 brr....

Lidt for kaldt for meg...
Nå får du ha god bedring.
Klems Synnöve.

Anonym sa...

hvorfor ikke:)