fredag, februar 19, 2010

Helg og award :-)


Ja, nå er det fredag igjen, synes det bare er mandager og fredager jeg he, he. Har vært så heldig å få denne awarden av: http://minehverdagsglimt.blogspot.com/. Tusen takk :-) Med awarden følger det en utfordring å fortelle 10 ting som gjør meg glad:

1. Ungene mine, mannen min og familien min.

2. At jeg bor i Norge og har det veldig bra i forhold til mange andre i andre land.

3. Fredager.

4. Sjokolade.

5. Sove litt lenger om morgenen.

6. Sol.

7. Ferie.

8. Når jeg får kos av barna mine :-)

9. Trening.

10. At vi er friske.


Etter jobb i dag er det fri helg :-) Ungene skal sove hos besteforeldrene på Årnes i morgen til søndag og vi skal ta oss en fest siden vi har bursdag snart :-) Ellers har uka gått fort. Jeg jobbet seint på mandag, tirsdag hadde jeg fri, Men Åsa var i barnehagen siden de hadde OL da :-) Tobias har OL på skolen i dag :-) Tobias var hos tannlegen på tirsdag og på kvelden hadde vi besøk av bestemoren til Kjetil og mannen. På onsdag var Tobias og Kjetil på fotball trening. Og i går var det barneidrett og så trente jeg coreball senere på kvelden. Og så prøver jeg å se på OL innimellom også da. Har jo vært heldige noen dager nå :-) I går kveld og i natt har det snødd kjempe mye igjen. Ja, ja. Er ikke helt vår enda nei. Ønsker dere alle en kjempe fin helg :-)

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Sier tusen hjertlig takk for den flotte utmärkelsen.
Skal ta den med hjem og lure litt på hvem som skal få den.

Koslige ting du fortalte om deg sjöl.

Ha ei flotters helg nå da.
Kos dere i snön. Nå er det 16 kuldegrader på Digernes og det snör! Hört på makan...
Klems Synnöve.

Størstepia sa...

Så flotte ting du var glad for, kjente meg igjen på mye av det ja:-)
Prøver å få med meg litt OL jeg også, men det går litt sent på kvelden innimellom... Ligger på senga og ser litt da, hihi:-)
Ha en strålende søndag i snøen, dette ser jo aldri ut til å slutte:-)
Klem fra størstepia

ELIN sa...

Gratulerer med award. Håper du har hatt en deilig fri helg, og ønsker deg en ny fin uke. Klemmer fra Elin