mandag, november 05, 2012



Hei, og god mandagskveld :-) I dag har vi to syke barn her hjemme med vondt i halsen. Jeg skulle jobbet fra halv tolv, til seks, med skrankevakt fra halv tre. Så da var jeg hjemme til halv tre, da kom Kjetil hjem så jeg kunne dra på jobb. I morgen har jeg fri, så ungene blir nok hjemme da også.  Nå dro Kjetil for å spille fotball, og jeg skal få ungene i seng. På fredag hadde vi et lite vorspiel her, så var vi ute på byen. Vi var syv her hjemme med oss. En kjempe koselig kveld :-) Et vennepar av oss sov her også :-) Ungene sov hos mamma og pappa. Vi fikk kaffe og kake når vi hentet dem på lørdag for da var broren min og samboeren der også. Resten av helga har vi bare slappet av. Ønsker dere en fin kveld :-)

2 kommentarer:

Mallan sa...

Vad trevlig helg ni verkar ha haft :-) Krya på barnen!

ELIN sa...

Så koselige lysfat. Vondt i halsen vet jeg dessverre alt om :( God bedring til barna, og ha en fin kveld. Klemmer fra Elin