mandag, april 01, 2013

En herlig Påske på hytta :-)

Hei, og god kveld denne 2. påskedag. Vi har hatt en helt herlig påske, sol hver eneste dag :-) Vi kom hjem fra hytta i går ca halv fem. Gikk en skitur og grillet pølser til lunsj før vi dro hjem i går. På lørdag var det det årlige påskeskirennet. Vi delte oss inn i to lag, og svarte på spørsmålene på runden så godt vi kunne. Koste oss utenfor kafeen både før og etter, mens vi ventet på premieutdelingen. Så gikk vi tilbake til hytta og satt ute helt til halv fem, før det var taco middag og kveldskos :-) På fredag var det litt overskyet på morgenen, men så klarnet det opp. Vi gikk en skitur fra hytta og satte oss ned et sted og spiste og koste oss. Når vi kom tilbake satt vi oss i solveggen, og etter en stund kom broren min og samboeren som hadde vært på hytta i Trøndelag. På kvelden tok ungene snøbad! På torsdag gikk vi til en hytte som heter Målia. Mamma, pappa og ungene kjørte et stykke og gikk derifra, mens Kjetil og jeg gikk fra hytta. Men tilbake, ble jeg med til bilen, mens Kjetil gikk helt tilbake. På Målia hadde vi avtalt å møte et vennepar og familien som har hytte på Budor. Målia ligger midt mellom Budor og Brumundkampen der vi har hytte. Masse folk der på serveringshytta og strålende sol :-) Tilbake på hytta var ungene og jeg i akebakken en tur, og det gikk fort! Ungene synes jeg skreik fælt, he, he. Så lagde morfar og ungene en kylling og sprayet den gul. Kjetil og jeg kom opp rundt halv fire på onsdag siden vi jobbet til tolv. Ungene hadde sovet hos mamma og pappa, så de kom opp før på dagen. I dag har vi sovet lenge, slappet av, vasket klær og bil, og sittet i sola. Nå er Åsa hos ei venninne borti veien her. Ønsker dere en fin kveld :-)









Ingen kommentarer: