onsdag, juli 10, 2013

Onsdag

Hei, og god onsdags formiddag :-) Jeg er på jobb i dag, men jobber dagen så slutter i tre, halv fire tiden. I dag møtte jeg mamma utenfor jobben så ungene ble med henne hjem. Dem skulle ta dem med på Slobrua leke og badeland i dag. Kaldt i dag tidlig og nordavind, men nå er det mere sol ute. I går og mandag jobbet jeg til seks. Åsa var i barnehagen begge dagene og Tobias alene hjemme. Men han leker med noen hele tiden, så det går fint :-) I går var det overskyet, men ikke så kaldt. På mandag og i helga var det kjempe vær! Åsa var med nabogutten på stranda på mandags kvelden og duppet seg litt, og jeg kjøpte basseng så de lekte i det etterpå. På søndag var vi i Oslo med mamma og pappa hos broren min og samboeren. Vi feiret bursdagen hans som var 23. juni. Det var flott vær og vi satt på verandaen hele tiden :-) Og de skal ha baby og jeg skal bli tante i oktober :-) Gleder meg! Ønsker dere en fin sommerdag :-)



Ingen kommentarer: