tirsdag, september 10, 2013

Ryggskott og spysyken

Hei, hei. Har gått en stund siden jeg sist skrev. Men jeg har vondt i ryggen og har ikke sittet så mye på dataen. Fikk vondt i ryggen sist mandag. Det begynte litt sist søndag. Var sykemeldt hele sist uke, og var hos legen igjen i går og fikk ny sykemelding for denne uka. Det er et ryggskott som jeg har fått, men det er litt bedre nå. Skulle på triggerpunktmassasje på nakken i går, som jeg bruker å gå til, men han konsentrerte seg om ryggen i går.
Og så i løpet av fredagen og helga har nesten alle barna som Åsa leker med innerst i veien hatt spysyken, så Åsa fikk det på søndagskvelden. Kastet opp hele natta og hadde feber. Hun hadde feber i går også. I dag er hun litt bedre, men vondt i magen og hodet. Kjetil er også hjemme med magevondt og Tobias var hjemme i går, men prøvde seg på skolen i dag. Så her hjemme er det på en måte unntakstilstand om dagen. Men, men, alt er nok bedre om noen dager :-) Nå kommer Tobias hjem fra skolen snart, så da skal jeg hjelpe til med lekser. Og rusle litt rundt her og ikke sitte så mye.

Ingen kommentarer: