fredag, januar 03, 2014

Godt nytt år :-)













Hei, og godt nytt år :-)Vi har hatt en fin jul, selv om jeg har jobbet en del. Kjetil opererte kneet 18. desember så han har vært sykemeldt hele jula, og begynte i ny jobb i går. På juleaften var vi hos mamma og pappa. Der var broren min, samboeren og lille Amalie. Vi var i kirken først. Og jammen kom ikke nissen på kvelden :-) På første juledag var vi hos foreldrene til Kjetil på Årnes, der også bestemoren hans var. På andre juledag kom alle til oss på kaffe :-) Fredag 3. juledag jobbet jeg på dagen, så var vi på kino på kvelden og så på "Frost" og den var kjempe bra :-) Fjerde juledag var Kjetil og jeg på middag og fest hos noen venner, mens ungene sov over hos mamma og pappa.Og på søndag bare slappet vi av. Jeg jobbet litt på mandag igjen og på nyttårsaften. På kvelden var vi hos et vennepar. Vi var 6 voksne og 8 barn. Hadde en kjempe koselig kveld :-) Ellers har det ikke vært noe snø, og regnet mye, så det har vært en inne jul. Jeg fikk pulsklokke til jul og jogget en tur mandagen i jula og Kjetil og jeg gikk en tur første nyttårsdag. Men nå er det fredag igjen gitt ;-) Ønsker dere en fin helg :-)

Ingen kommentarer: