mandag, juni 09, 2014

En herlig pinsehelg :-)

Hei, nå er det søndagskveld holdt jeg på å skrive, men det er jo jammen mandags kveld. Har hatt en flott og varm helg. På lørdag var Kjetil og Tobias på Årnes med 3 andre gutter på en skatepark der. De hadde med seg sparkesykler og hadde kost seg masse. Åsa og jeg møtte mamma, pappa, broren min, samboer og baby like ved festningen. Det var liv i leiren. Masse boder, butikker etc og masse folk. Åsa syklet først ved en sykkelkonkurranse. Så gikk vi rundt og tittet og drakk kaffe i en bakhage :-)  Gikk på festningen og tittet, og så red Åsa på hest og fikk ansiktsmaling. På ettermiddagen var vi alle på grilling hos mamma og pappa. I går koste vi oss bare hjemme hele dagen. Solte oss, og ungene badet i basseng og løp fra hus til hus. Så grillet vi på kvelden. Åsa sov hos nabojenta og Tobias fikk sitte oppe og se film med oss :-) Idag har vi også bare kost oss hjemme. Kjetil dro på sykkeltur og syklet 3, 5 mil. Vi solte oss og ungene badet og løp igjen fra hus til hus :-) Så var det fotballtrening for begge to i kveld. Og så når ungene la seg tok jeg en joggetur :-) Nå sover hele huset, så nå skal jeg snart krype til køys :-)










Ingen kommentarer: