mandag, september 05, 2016

En fin helg

Dette har vært en veldig fin helg. Vi skulle egentlig på campingen, men siden Tobias går på penicillin og Kjetil ha hatt bronkitt og ikke er helt bra, så dro vi ikke. Men det var greit med en helg hjemme også, uten planer. For det husket vi ikke sist vi hadde. På fredag fikk jeg malt mer på rekkverket. Lørdagsmorgen vekket Åsa oss med ferdig frokost :-) Så fikk vi klippet alle hekkene ute. Jeg fikk også klippet rosebusk og ryddet litt i blomster. Så handlet vi, og jeg koste meg litt i sola før jeg fikk tatt mer ugress. Så ble det hjemmelaget pizza. Og når Åsa kom inn for kvelden malte jeg verandaen og malte meg inn døra he, he. Vi har bare en ytterdør. Men det gikk fint for vi sov lenge på søndag og var ikke tidlig ute. På søndag gikk vi en lang tur rundt Bæreia som er et vann. Det var 08, km. Vi hadde med oss ei venninne av Åsa også. Nydelig vær. Etter middag satt jeg i sola og leste før jeg tok unna litt mer ugress. Og i dag er det samme supre været. Ønsker dere en fin mandag ettermiddag og kveld :-)






1 kommentar:

Unknown sa...

Godt med tid hjemme også sikkert :) Det er nydelig rundt Bæreia.

Ønsker deg en fin ny uke

Klem Monica