mandag, april 09, 2018

Lenge siden sist

                                                                  













Hei, nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet her. Kan vel kalle det en pause he, he. Men jeg liker å blogge, så kommer til å fortsette med det. Påsken var kjempe flott, med sol fra blå himmel hver dag. På Skjærtorsdag gikk jeg og Kjetil 1, 6 mil på ski. På fredag dro vi på campingen. Vi trodde vi skulle på sjøpåske og at det ikke var så mye snø der, like ved Karlstad. Men der tok vi feil ha, ha. Ganske mye snø og tykk is på sjøen. Men det var flott det også, og spennende og gå på isen og se på flotte kunstverk som naturen selv har laget! Vi var i Sverige til kvelden på søndag. På mandag var det like flott vær og Kjetil og jeg gikk en tur.
Nå i helga har vi feiret 15 årsdagen til Tobias med familien. Og det er konfirmasjon den 13. mai, så det går mye i planlegging av det om dagen. Hodet mitt er fullt av tanker he, he.
Ønsker dere en fin mandag.

Ingen kommentarer: