søndag, juni 17, 2007

60 års lag i går





























I går var vi på 60 års lag hos mamma og pappa. Var 21 stykker ute på verandaen under tak, og med varme i taket. Det var spekemat, og kaker etc. Ble litt mye søt blanding på meg har hodet mitt merket i dag. Men det var veldig koselig. Det var leker som stylter, potet på skje etc også :-) Foreldrene til Kjetil var også med og sov hos oss. Søskenbarnet til Kjetil på 17 år satt barnevakt her. Ellers var vi heldig med været i går for i dag har det bare regnet. På fredag var vi en tur i Sverige på ettermiddagen og kvelden. Var innom en butikk som heter Hemtex. Der var det 50 prosent i hele butikken. Fikk kjøpt to løpere, en voksduk til ute bordet og en liten boks. Skjal ta bilder en annen dag. Viser også bilder av klær ungene har fått av moren til Kjetil. Og bilde av bordet på festen i går, og meg og Kjetil etc.

8 kommentarer:

JULIEK sa...

Så koselig med en slik dag da. Så ut som dere hadde det kjempetrivelig : )

elin1976 sa...

Jammen ser jeg ikke at du er habil styltegåer i lystlige lag( he he) Hadde dere det gøy. Det ser slik ut av bildene du har lagt ut. For et vakkert bord som ble dekket. Kjempeflott. Ønsker deg en fin mandag. Masse klemmer fra Elin:O)

Karna sa...

Så fint dekket bord, og så fin du var også!

Jeg får krysse fingrene for at det blir varmt og godt med MASSE sol til helgen, da har jeg invitert til midtsommer fest, og jeg har IKKE plass inne, så det bare MÅ bli pent vær!

Karna
http://karna.sprayblogg.no

MODERN COUNTRY sa...

Det bade hortes og sa ut som dere koset dere skikkelig :) Moro med litt fest! Om ett par uker fyller og min mor 60 da blir det fest pa meg og :)
Bordet var nydelig dekket!
Ha en god natt, klem :)

Mia sa...

Så koselig med fest. Ser ut som dere koste dere skikkelig. Vi har også vært på en del selskapeligheter i helgen som var, og trivelig var det. Håper på fint vær til sankthans.

Guro's lille hjørne sa...

Hei :o)Snek meg inn via min venninne Anna Lisa jeg, og her var det jammen koselig, så mange flotte bilder du legger ut. :o)
Den feiringen såg kjempekoselig ut. Ønsker dere en deilig sommer!
Guro

Lynetmor sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer :-)
Ja, vi hadde det gøy på lørdag og plutselig var klokka tre på natta he, he.

Inger-Marie sa...

Så fine bilder - dere kosa dere ser jeg. Så fin du var!