fredag, juni 08, 2007

Varmt om dagen











Det er jammen varmt om dagen. Men skal jo ikke klage da. På mandag var det ikke fullt så varmt så da gikk det ann å ligge i hagen å sole seg. På tirsdag var Tobias, Åsa, jeg og mamma på stranda. Tobias badet. Jeg skulle bare vasse. Men det var så godt så jeg måtte bade jeg også. Når vi satt og koste oss på land kom det to ande familier forbi. Tok bilde av den ene. På onsdag og torsdag gikk jeg tur. På tirsdag kveld var vi på besøk. Og på onsdag var det sommerfest med barnehagen og Tobias hadde kledd seg ut som Kasper i Kardemomme by :-)




Ellers spiller mannen fotball kamp hver mandag og trener hver torsdag. Jeg prøver å gå turer og trene litt styrke. I ettermiddag og kveld var mamma og pappa her en tur.

2 kommentarer:

Tussaluso sa...

Så fint og landligt deg såg ut hos dere. Artigt bildet av gutten din.
Ha ei fortsatt fin helg.

elin1976 sa...

Så ferlig det ser ut til å være der dere bor. Landlig å flott. Her er det alt for varmt. Vi bor på høy jæren. Her finner noen få vann som man kan bade i men det har alle de 900 andre innbyggerne i kommunen også funnet ut. Vi kjøler oss ned med bvann fra et plaskebasen og litt vannkrig i ny og ne. Ha en fin dag. Masse klemmer fra Elin:O)