onsdag, oktober 31, 2007

Halloween

Happy Halloween!! Tobias og jeg har gått rundt til noen naboer her. Og det har vært mange her, så godis skåla er straks tom he, he. Men Tobias synes at det var gøy da. Før det var han på turn.

Ser han ikke skummel ut he, he.


Her en dag var jeg på en butikk som ligger rett her borte som vi bor. Måtte kjøpe denne engelsen. Synes den var så søt.












Og i går var jeg på en annen butikk. Kjøpte dette hjertet.



Disse jule stjernene til å ha på treet eller andre steder synes jeg også var så fine.






Ellers går dagene i et. I dag har pappa vært her og sparklet og pusset taket på kjøkkenet, så nå skal Kjetil og jeg straks male kjøkken taket. Ønsker dere alle en fin halloween kveld :-)







5 kommentarer:

Emmeline sa...

Så flinke dere er, male kjøkkentaket om kvelden...puuuh, ja det er imponerende! Syns du hadde kjøpt så mye fint. Engelen var jo bare helt bedårende og hjertet fra SIA var skjønt, dette kommer til å bli nydelig pynt.. Du kan jo bruke det både til jul og ellers! Den lille mannen var jo så søt og skummel der han sto, håper han ble godt mottatt! Håper du får en fin Halloween kveld du også:0)

Christinas låvebutikk sa...

Heisann!Takk for koselig melding!! Ja det er litt PH varer her pga at jeg har drevet med det før! Men nå har jeg sluttet og selger ut restene!! He he!! Men drømmen min hele tiden var en egen iteriør butikk hjemme i en låve! Nå ble det endelig! Kjempe koselig;) Ha ei fin helg;)

Silkeline sa...

Heisan Lynetmor!

Lenge siden jeg har vært inne hos deg....beklager det, men dagene forsvinner litt for meg.

Så nydelige ting du har kjøpt deg! Engelen var jo bare helt bedårende....skikkelig nydelig.
Skummel kar på bildet også...hihi:)

Male tak høres ikke morsomt ut, men det må til, og det blir jo så fint etterpå! Gleder meg til å se bilder av resultatet...for du vil vel vise oss?...:)

Ha en fin kveld:))

Tingeltangel sa...

Vilken fin pumpa ni skurit till. Och en sådan skrämmande liten djävul du har där. Låter som om ni haft en fin helg.

Guro's lille hjørne sa...

Skumle monstre du har da :oD
Fine ting har du kjøpt også. Likte veldig godt hjertet og stjernene. Gleder meg til jul :oD
Håper du snart er ferdig med maling av tak... Kjedelig arbeid.
Ønsker deg ei flott veke vidare. :o)
Klem