tirsdag, november 06, 2007

Oppussing av kjøkken og ny lysestake.







Hei, ja her går det i oppussing av kjøkkenet. Vi fikk malt taket med grunning på onsdag og på dagen på torsdag var pappa her og malte taket et strøk til og listene. I går malte Kjetil listene et strøk til og nå driver han der inne nå også. Skal kanskje male taket et strøk til etterpå. Driver og river ned strie og skap dører etc og rydder ut av skap. Så det står pappesker langs veggen i stua med ting. Ja, ja. Blir vel ryddig og fint når det er ferdig.



Var på Perfect Home party søndag for litt over en uke siden og var så heldig å vinne denne store fine lysetaken :-)



Ellers har jeg fyllt en annen bolle med vann, blader og flytelys.



På lørdag var vi i burdagsfest hos noen venner på Lørenskog og ute på byen på Lillestrøm. Sov der til søndag. Det var koselig :-) Ungene var hos mamma og pappa og vi spiste middag der på søndag. I dag har Tobias vært hjemme. Han har hjulpet meg å pusse vinduer, rydde og tørke støv i stua. På fredag når jeg støvuget så fikk jeg en smell i ryggen igjen. Hadde kjempe vondt på fredags kvelden. Har vært bedre noen dager, men har visst styra mye i dag så nå verker den som besatt. Det er i korsryggen og litt nedover. Så den er nok ikke helt bra enda.



Ønsker dere alle som er innom en fin kveld :-)

4 kommentarer:

elin1976 sa...

Du må være forsiktig med ryggen. Du har jo to små som du skal ta deg av. Å her står du å river strier.....Ta hensyn til ryggen. Perfect home har fått masse fint. Vil snart i et selskap selv. Har så lyst på det derre fattigmann sølvet. Nydelig. Ha en fin kveld. Klem fra Elin:O)

Gunhild sa...

Elin har vært her også ser jeg. Den frua er ikke sann. Alt hun har tid til..Du jeg lurte litt på dette med grunningsarbeidet. Nå har jeg grunnet, men denne er vannbasert. Jeg har kjøpt oljemaling til toppstrøket. Er det noe problem? Vet du det?

Emmeline sa...

Så fin lysestaken din var...
Gratulerer med den!
Skjønner at dere har det travelt med kjøkkenet så da er det kjekt å kunne komme seg ut litt på venneparty innimellom også! Ha en fin kveld:0)

Silkeline sa...

Uffameg, ryggproblemer og oppussing hører ikke i hop. Vær forsiktig og pass godt på ryggen.
Nydelig lykt du har kjøpt deg. Man trenger litt levende lys i disse mørke tider....
Nydelig med blader og flytelys også.

Takk for kommentar.....setter så pris på at så mange følger med:)Nå får du la ryggen hvile, og kose deg litt i godstolen med lys og varme:))