søndag, oktober 12, 2008

Flere bilder fra hytta.














































Ja, da var det søndags kveld igjen. Og høstferien er over og i morgen er det pån igjen. I dag var vi på kamp. Mamma og pappa passet Åsa mens jeg, Kjetil og Tobias var på Kil kamp. Og vi vant 1-0 i dag! I går var vi hos svigers på Årnes og spiste fårikål. På fredag var vi i Sverige på shopping. Neste gang skal vi dra på lørdag for da skal jeg besøke gårdsbutikken/interiørbutikken Hem T gårn. På torsdag klippet vi Tuja, hekk, ryddet vekk sommerblomster, pusset vinduer etc. Så vi har da fått gjort litt i høstferien da. Noen bilder fra hytta. Og av ungene. Åsa fallt og slo seg i pannen. Så hun har merke der. Hun skal nemlig klatre hele tiden. Fikk også besøk avKristin og ungene, i http://kristinsrede.blogspot.com/ Ja, ja. Ser på Himmelblå samtidig som jeg skriver her. Ønsker dere en fin søndags kveld :-)

8 kommentarer:

Synnøve sa...

Så fine bilder. Ser ut som dere har det koselig på hytta. Ha ei fin uke

Hulda sa...

Så koselig det ser ut til å være på hytta deres. Flott det pyntehånkleet og pynten. :)

Skribenten sa...

Får nå gode minner når jeg ser den vogna ja. De er så skjønne, ungene. Joda, jeg har da vært på den stadioen dere var på i dag. Hehe selv om vi kanskje ikke var SÅ opptatt av fotball akkurat da. Jeg følger også med på Himmelblå. Fin serie..

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Så koselige bilder! Riktig hytte det där, som jag förbinder med äkta Norskt liksom *härligt*

Önskar er en skön vecka & at det blir lite mjukstart efter en härlig höst ferie ;)

Klemmer

Anna Lisa sa...

Endelig tid til ei lita bloggrunde :)
Fint og koselig dkke har det på hytta :)
Ha ei fin veke
Klem

Karna sa...

Er det på hytten dere har sååå mye snø nå??? Herlighet, var iallefall en koselig hytte.
Her er det også tilbake til hverdagen...ingen bønn...

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Koselige bilder fra hytta! Skvatt litt da jeg så all den snøen, men det er vel ikke lenge til det blir snø igjen :-)

Ønsker deg en finfin onsdagskveld!
Hilsen Britt :-)

JULIEK sa...

Koselige bilder. En slik blå boks har jeg også, etter mormor. Er så glad i den : )