onsdag, oktober 22, 2008

Ny stol og bilde.




I går kom pappa med denne stolen til Tobias. Denne laget pappa når jeg var liten. Tobias har hatt tripp trapp, men når pappa malte denne blå og Tobias fikk den, så fikk Åsa den som Tobias har brukt til nå. Og så dette bildet som jeg kjøpte på loppemarked i høst. Synes det var så fint, siden vi synger den sangen hver kveld for ungene :-) Ellers er jeg fortsatt sykemeldt ut uka. I dag har Åsa også vært hjemme pga feber. Har gått tur i kveld. I går var mamma og pappa barnevakt for da var det foreldremøte i barnehagen. Idag har Tobias vært på barneidrett. Ønsker dere en fin kveld :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så artig at foreldre tar vare på slikt. Stolen var jo nydelig. Kan tenke meg at Tobias er stolt nå. Husker ikke den stolen fra da du var barn. Kanskje den var i en anne nfarge da?

Hulda sa...

Så fint det bildet var, Kjære Gud jeg har det godt, er så fin sang også. Med et godt innhold. Stolen var kjempefin i blått. Sånn som det blomstrer hos deg enda! Herlige roser. :)

Kate-Marita Pettersen sa...

Det bildet er jo bare såå søtt og stolen ble jo kjempefin!

Riktig god bedring til deg:)

Klem fra Kate.

Anonym sa...

Godmorgen.
Så flott stol.
Önsker dere god bedring.
Synne.

Rådyrveien sa...

Så koselig bilde og flott stol!
Tror jeg hadde et lignende bilde når jeg var lita, men aner ikke hvor det er blitt av. :)

Ha en fin dag!

Hilde

Anna Lisa sa...

Kjempe fin stol. Artifg med ting frå man sjølv var liten :) Flink faren din er som har laga den
Og bildet var sjønt!
Ha ei flott helg!!
Klem