torsdag, november 27, 2008

Julegateåpning :-)







Idag klokka halv fem var vi på julegateåpning :-) Nissen og nissemor og noen nissebarn kom ned fra Holtberget med hest og vogn. Åsa likte ikke nissen når den kom nærme og begynte nesten å gråte. Den var nok litt skummel.Men Tobias var og hilste på han ;-) Det var sang og dans og til slutt godte poser :-) Så gikk vi på Mega og handlet, og var ikke bare vi som hadde tenkt det he, he. Så dro vi hjem og spiste pølser :-) Nå sover begge to. Jeg er så trøtt og sliten om dagen. Er noe som skjer hele tiden, pluss at jeg får nok ikke all den søvnen jeg trenger nå i mørke tiden. Det er rett og slett vondt å stå opp om morgenen! Men, men, blir vel bedre etter Jul. I går kveld var jeg på foreldreråds møte og pakket blant annet masse nisse poser til juleavslutninger.
Denne benken har jeg funnet på Skeidar sine nettsider, vet jo ikke hvordan den ser ut i virkeligeheten. Så får vi vel dra og se på den en dag og kanskje ønske oss den til Jul, eller julegave til oss selv :-) Ønsker dere en fin torsdags kveld, nå er det snart helg :-)

4 kommentarer:

Lena sa...

Det ble gågata på dere ja:)Skjønner godt at ho er redd nissen jeg hehe.
Nå er det snart helg Gro Mette,juhuuuu,og advent,kos det:)

Synnøve. sa...

Hei der.
Så du var nede i gågata du.
Klarte meg unna det hehe.
Trur ikke eg gått godtepose av nissen....
Benken var fin den, håper den er fin i virkeligheten og.
Ha en flott fredag.
Klems Synne.

Prinsesse Elin sa...

Ha en fin lørdag og en flott første advent. Masse klemmer fra Elin:O)

Guttemamma sa...

Så koselig med julegateåpning!! Ja, det ble litt mange staker..., men vi har litt stort hus:-)