tirsdag, november 25, 2008

Ønsker fra Riviera Maison











Har sittet og sett litt på siden til Riviera Maison: http://www.rivieramaison.com/shop/ og de har jo så mye fint. Den øverste benken hadde passet så fint oppe i den ny oppussede gangen nå :-) Drømme, drømme. På søndag var pappa, mamma og broren min hos oss. Pappa hjalp til med å legge det nye laminat gulvet oppe. Det ble kjempe fint og jeg skal vise bilder snart :-) I går kveld var vi i familie bursdag til en som ble fjortis he, he. Var ikke hjemme før halv ni, så det ble litt seint på ungene. Men de sovnet begge to med en gang. Fikk også vært på loftet og funnet fram advents stjerner og prøvet den og den ene trenger ny pære. Så godt jeg sjekket ut det! Staken glemte jeg, så får vel en tur opp dit i dag eller i morgen også. Ønsker dere en fin tirsdags kveld :-)

5 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Der er det så mye fint, men litt stive priser..den benken mener jeg at du får kjøpt noe lik på ikea...ikke mye forskjell hvertfall..og en smule billigere... så kult med den kurven i trappen da...den kunne jeg tenkt meg...gleder meg til å se oppussingen deres...tok du før bilde da?? ja for det glemmer jeg hele tiden... ha en fin kveld..fin logo på bloggen og...

Synnøve. sa...

Hei.
Så mange fine ting dem har der.
Likte den trappekurven....
En slik skulle man hatt her i trappa hehe.
Ska finne frem lysestaker og slikt idag her og. Litt trist om det ikke skulle fungere på söndag.

Ha nå en flott onsdag.
Klems Synne.

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Bänken var underbart fin, sån skulle vi också haft is tället för vårt alltid lika rotete sko stativ....

Hi hi, trapp kurven var jag i byen för att köpa mig, men backade när jag så priset!!!! Undrar just om det fins en budget variant!??

Ha en flott dag

Rådyrveien sa...

Takk for hyggelig kommentar.
Even er heldigvis bra igjen, men sliter litt fortsatt med å få han til å spise ordentlig. Håper det kommer seg snart for han har ikke akkurat noe ekstra å "gå på" for å si det sånn...
Likte godt den benken fra Riveria Maison, men synes prisene deres er litt i stiveste laget. Mener å ha sett en tilsvarende hos Christiania Belysning også.
Kanskje like greit at jeg ikke har plass til en sånn i gangen...?? Hehe!
Venter i spenning på pakken, jeg, men skjønner du ikke har hatt tid. Helt greit det. :)
Ha en fin onsdag!
Hilde

Anonym sa...

10 mil fra Oslo og 3 mil fra Sverige.
Vi bor 5 mil fra Sverige og 5 mil fra Oslo, i Østfold så vi er nok en bit unna hverandre. Så der 15 mil tenker jeg.
Ha en strålende dag du og.