tirsdag, desember 02, 2008

Det snør, det snør, tildelibom.....
















Ja, i dag har det snødd hele dagen nesten,nesten kaos når jeg skulle hjem og det var glatt. Tobias kostet og måkte med sin lille spade,før Kjetil kom hjem og tok resten med den store spaden. Og det snør enda! Men det er da koselig med snø også da :-) Bilde av Åsa tatt i dag tidlig på vei til garasjen. Har sett på Jul i blåfjell i dag også, puttet unger i seng, vasket litt gulv og klær og ryddet litt. Bilder av duken som jeg kjøpte på Vestkanttorget i Oslo. Har dessverre ikke stryket den men. Og en rødt lyshus som jeg kjøpte for 10 kroner på Jysk :-) Nå skal jeg ordne litt til, så skal jeg se på Greys. Ha en fin kveld :-)

3 kommentarer:

Tara sa...

det er så koselig med snø:)

Anna Lisa sa...

Heisann!!
Koselig når det snør.
Det gir den rette julestemninga.
Fint huset du kjøpte og duken likeså. Kos deg i førjulstida. Og ikkje stress for mykje.
Klem

Synnøve. sa...

Hei.
Visst er fint med snö. Håper det blir liggende nå.
Fine ting du har tatt fram.
Ha det gott.
Synne.