onsdag, april 15, 2009

Litt flere påskebilder.




Må vise noen flere bilder fra påske og fra hytta. Viser noen bilder fra det blå rommet. Her har mamma ordnet med blåe detaljer. Synes det er koselig :-) Og bilder fra ungene når de var klare for skirennet. På mandag var det ikke noe fint vær, så da vasket jeg masse klær og ryddet bort etter påsketuren. Kjetil vasket bil og satte på sommerdekkene. I går hadde jeg fri, ungene var i barnehagen, og jeg fortsatte vaske leken av klær og hus. Driver og vasker vinter tøy og rydder bort det. Mens vi lagde middag i går var Åsa med Tobias ute. De var hos naboen og Åsa fallt ned fra trampolinen dems. Hun hadde vondt i beinet og haltet og ville ikke gå. Vi var på legevakta med henne. Det var et forslått kne som kunne ha en hevelse innvendig.I dag tidlig bare krabbet hun eller prøvde å halte seg over gulvet. Jeg begynte ikke på jobb før halv tolv, så Kjetil kom hjem da og var hjemme med henne i dag. Jeg jobbet til seks i dag, og nå er Åsa bedre i kneet. Halter litt enda, men klager ikke så mye lenger. Tobias er bare ute om ettermiddagene nå :-) Ha en fin onsdags kveld :-)

2 kommentarer:

Hilde sa...

Hei på deg! Fant bloggen din på Susan sin side, og ser der at du har kjøpt rosa støvler med hvite prikker til datteren din...hvor kjøpte du de!!??

Skal lese nedover i bloggen din nå, siden jeg ikke har sett her før:-)

Hilde

Ninas Interiør sa...

Heisan! Ser ut som om dere har kost dere i påsken, ja! Herlig! Ha en fin uke!

Hilsen Nina