lørdag, april 18, 2009

Lørdag og sol!




Måtte ta dette bildet på vei til jobb i dag :-) Men akkurat når jeg tok det ble sola litt borte bak en sky, men det er ikke så mange skyer, og det er godt og varmt ute! Jeg skal jobbe til klokka tre. Da er det hjem og kose seg ute og grille i dag! Skal drive ute hele helgen, klippe noen busker og ordne litt i blomster bedene. I går jobbet jeg fra halv tolv til seks. Etter det fikk jeg kjøpt gummistøvler til Tobias, og bunad skjorte til Åsa og masse mat. Ønsker dere en kjempe fin helg :-)

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hei.
Håper det blev en fin grilltid i dag.
Sola varmet sån passe og det var gott når vi var ute i hagen.
Det var en flott vårdag og det likte eg. Fikk ordnet på verandan og. Lurte på om man skulle plantet noen blomster men trur det får vente. Det var minusgrader i natt.

Trampoline er ikke helt bra. Det er mange som skader seg når dem hopper. Mange ramler ner mellom duken og stilaset og knekker en arm eller ett bein så det er egentli ikkje noe leketöy da synst eg. Så pass på så hun ikke skader seg for mye.

Det var deiligt på hytta ser eg. Det er gott.

Nå önsker eg dere en flott lördagskveld.
Klems Synne.

Anonym sa...

Herlig bilde, knipset i farten, det er så gøy med slike blogger i farten liksom :)

Været i Osloområdet var supert tidlig på morningen, men ellers forble det grått.

Så det ble innvielse av grillsesongen, grilling ute og spising inne!! Smakte aldeles fortreffelig :)

Ha en fin søndag!

Klem det hvite hjerte Ann-Christin