torsdag, mai 14, 2009

Ny duk og Grand Prix!











Sitter her og følger litt med på Grand Prix. Håper virkelig at Norge går videre! Synes sangen og melodien er så fin, og gutten også he, he. Han har så utstråling :-) I dag etter middag dro jeg og Tobias på senteret for å få klippet Tobias. Måtte vente ganske lenge for var ikke bare vi som ventet til tre dager før 17. mai. Skal være tidligere ute neste gang! I går varTobias på fotball trening for første gang og Kjetil er en av trenerne. Tror de hadde hatt det fint. På tirsdag hadde jeg fri. Da var jeg og klippet meg og handlet litt, før jeg dro hjem og tørket støv og flyttet pynteting hit og dit he, he. Kjøpte en kjole til Åsa. Synes den var litt Madiken aktig :-) Kjøpte meg også en ny duk. Liker blonde duker. Og så har jeg plukket fine blomster som står på kjøkkenbordet. Lurer på å plukke flere til 17. mai. Ønsker dere en fin fredag i morgen og tvi,tvi Norge :-)

5 kommentarer:

supermamma sa...

Jippe, hurra for Norge og Aleksander Rybak. Utrolig sjarmerende gutt altså.
Så søt duk du har fått deg. :D
Her har vi og vært hos frisøren i dag, gudskjelov fikk vi time ganske kjapt. Litt flaks må man ha. :D
Ha en super helg og god 17 mai.

Prinsesse Elin sa...

Duken er nydelig. Jeg blir mer og mer glad i kniplinger og blonde duker. Jeg har ikke så mange men er på evig jakt. he he. HURRA FOR ALEXANDER:o)

Guttemamma sa...

Liker og blonder og din er nydelig!! God 17.mai,klem fra Anette

Anonym sa...

Den duken har jeg og, og matchende puter. Kjempefint.
Og så nydelig kjole da gitt. Heldig du som har ei lita prinsesse og kle opp. Kjoler er liksom noe spesielt.
Rybak er så bra! Det er første gang på mange år at jeg gleder meg til grand prix, blir så utrolig spennende.
Det blir sølvpuss og grand prix, fy altså, pusse bunadsølv i siste liten. Ikke likt meg. Har hatt alt for mange prosjekt på planen i det siste. Ja, ja. Vi kommer vel i mål til søndagen tenker jeg, på et eller annet vis.
Tvi tvi til finalen i morgen, og så ønsker jeg dere så klart en strålende nasjonaldag. Kos dere masse.

Bea sa...

så flott duken er. :o)

God helg til deg også.


Klem fra Bea