fredag, oktober 30, 2009

Tenker oppussing, oppussing!
















Hei, endelig fredag kveld,men skal jobbe fire timer i morgen også, men så er det helg! Blir litt halloween feiring med ungene, Tobias gleder seg masse. Ellers så tenker jeg oppussing av stue i det nye huset. Håper vi får nøklene rundt 15. november, så skal vi pusse opp stua først. Skal male taket, så tror jeg vi skal ha ferdig panel på en vegg, i kaffe latte farge eller noe lignende. Så tror vi at vi skal ha tapet på de andre veggene. Så skal vi ha eike parkett på gulvet, men vet ikke om jeg vil ha lys eller litt mørkere..... Og så skal vi nok kjøpe ny spisestue, og jeg ønsker meg mest denne. Men den er litt dyr, så er ikke sikkert det blir den...... Ønsker dere alle en fin helg :-)

5 kommentarer:

torleif ann karin sa...

Gratulerer med nytt flott hus.
Ja klart du tenker oppussing nå, det er vel ikke noe annet som opptar like mye. Det blir en spennende tid, og jeg skal følge med.
Mange valg og ta, kan vel bli ei og annen utfordring også.
ha fin fredagskveld.
Klem Ann<3

Gummimamma sa...

Gratulerer så masse med nytt hus :)

Og selv om det er mye arbeid er jo noe av det morsomste å innrede og pusse opp akkurat slik man vil ha det :)
Ikke minst feire jul i nytt hus :)

Riktig gode helg :)

Hvitrose sa...

Heia:)
Så koslig at du var inne å la igjen hilsen på bloggen min:))
Den spisestua sikler jeg også etter;)))
ha ei fiin helg!
klem:)

Synnøve. sa...

Hei på deg.
Gratulerer i massevis med hussalg og huskjöp.
Det er en spennende tid dere går i möte nå.
Blir morsomt å se det når det er ferdigt. Så nå blir det jul i nytt hus.
Gratulerer atter en gang.
Klems Synne.

Sommerlyst sa...

Heisann. Gratulerer så mye med nytt hus! Så spennende med litt oppussing - det blir det spennende å følge med på!!

Ha en fin uke!!