tirsdag, november 03, 2009

Bilder fra Halloween og feber.







Legger ut noen bilder fra lørdag da ungene ( og jeg..) gikk Halloween. Åsa skjønte vel ikke hvorfor hun gikk rundt og spurte etter godteri men. Og masken sin ville hun ikke ha på når de gikk for den var så skummel he, he. På dagen på lørdag jobbet jeg og mamma og pappa hadde med ungene på kino på Knerten. Første gangen for Åsa på kino, men det gikk bare godt. Men nå har hun dessverre nesten 39 i feber. Barnehagen ringte litt over fire, så Kjetil dro litt før fra jobben og hentet henne før de hentet meg. Men hun er ikke så veldig slapp, så får håpe på det beste. Tenker og tenker fortsatt oppussing. Noen som vet om steder på nettet man kan se på tapet? Og så skal vi ha ny peisovn. Dere som har det, hvem har dere og hvor har dere kjøpt den? Er jo så mye velge i. Sitter og lurer på om jeg skal gå en treningstur etterpå. Men er så hufsette vær ute, regner litt og blåser, så jeg får se. Ha en fin kveld :-)

Ingen kommentarer: