torsdag, desember 31, 2009

Ønsker alle et godt nytt år :-)
















Viser noen flere bilder fra julen. På tirsdag hadde jeg fri, Kjetil også, men det visste han ikke før på mandag he, he. Da var jeg, mamma, pappa og ungene på juletrefest. Det var kjempe stas. Mye morro for ungene. Lærte sjonglering etc. I går så jobbet vi igjen. Da var ungene hos mamma og pappa og dem var en tur i Sverige. På kvelden var foreldrene til Kjetil og mamma og pappa på besøk. I dag har vi fri, og Åsa og Kjetil har vært noen ærender. I kveld skal vi til tanten til Kjetil, der bestemora og mannen hennes også er. Har hatt veldig kaldt vær noen dager nå, når jeg stod opp i går var det minus 27! Det er litt kaldt synes jeg! Tok et bilde gjennom vinduet på jobben i går for å vise hvordan vær vi har om dagen. Ønsker dere alle et kjempe godt nytt år :-)

5 kommentarer:

Lillan sa...

ønsker deg og dine et riktig godt nytt år. Håper du får et fint bloggeår i 2010!

klem Lillan:)

Guttemamma sa...

Godt nytt år,takk for alle hilsner fra deg i året som gikk,setter pris på det!! Det var kaldt ja..her er det bare 8 idag...vi skjønner ingenting...hehe
Klem fra Anette

yesheimen sa...

Tusen takk for nyttårshilsen inne hos meg.
Ønsker dere også ett riktig godt nytt år.
Klem Ann<3

Anna Lisa sa...

Riktig godt nytt år :)
Klem

Synnøve. sa...

Hei.
Håper ikke dere var uten vann her om sistens.
Vi bor ju utanfor og har egen brönn så det gikk bra her.

Koslige bilder frå jula som gått.

Nå önsker eg deg og familjen en riktigt god fortsättning på 2010.

Her begynner det å bli kaldt igen.
Tempen synker nå, nede i 18 minus igjen. Lurer på hvor det stopper ikveld....

Klems Synnöve.