fredag, desember 11, 2009

Nytt speil og ny lampe











I går var vi en tur på Jessheim, siden nærmeste Bohus ligger der. Kjøpte dette speilet( det ser svartere ut i virkeligheten). Skal ha det over sofaen i stua. Kjøpte også denne lampa som vi skal ha i spisestua. I dag jobber jeg til seks. I morgen skal jeg jobbe fra 11 til 15. Åsa skal være hos mamma og pappa, for Kjetil og Tobias skal på fotball turnering for Tobias. Var også innom Obs i går og fikk handlet litt flere julegaver. I dag før jobb (begynte halv tolv), så fikk jeg klippet meg, kjøpte noen flere julegaver og kjøpt julegave til Kjetil og meg fra mormor. Rødt laken og dette sengesettet med stjerner på fra Princess :-) Ønsker dere en fin helg :-)

4 kommentarer:

June sa...

Så greit å få gjort så mye da! :)

Bea sa...

så mye vakkert:o)


klem

Thelma Louise sa...

Det var litt av et program :-) mye vakkert, mye gjort.:-) Ha en fin fin førjulstid.:-) Gry

Anna Lisa sa...

Nydelige ting du har fått deg. Ønska deg riktig fin førjulstid.
Klem