lørdag, mai 08, 2010

God helg :-)






















Hei, viser noen bilder som gjør meg i godt humør :-) Er på jobb nå (en stille stund akkurat nå) og jobber til 15. Kjetil og ungene er på avslutning på barne idretten. Kjetil skulle hjelpe til litt der i dag og Tobias får medalje. Det er Marken og tivoli her nå og det er på plassen rett utenfor jobben. Så vi var der en tur i går etter jobb. Skal nok dit en liten tur i dag også, ungene er jo helt gale etter karuseller he, he. I morgen skal Tobias og Kjetil på bakkeløp og Åsa og jeg skal nok drive litt ute og dra på plantasjen etc. Håper det blir fint vær i morgen. Ønsker dere en kjempe fin helg :-)






4 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Åååå nydelige bilder og flotte farger, får lyst å løpe å kjøpe med en gang :)

Kose deg på tivoli ! :)

Synnøve. sa...

Nå fikk eg lyst å bake litt igjen. Makroner som er så godt...

Ja marken er i full gang. Men vi holder oss hjemme. Det er ikke noe for meg trur eg. Men det er kosligt for dem med unger tenker eg.

Vi lurer litt på å dra in for å se bakkelöpet.
Får no se hvordan det ser ut i morgen.
Önsker deg ei flott lördagskveld.
Klem.

ELIN sa...

Morsomme bilder :) Håper dere har kost dere på Marken, og at dere får en super søndag. Klemmer fra Elin

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så hyggelig bilder. Man blir glad av de! :)))

Vibeke