tirsdag, mai 25, 2010

Litt bilder fra helga :-)
















Ja, da var helga over, men jeg er så heldig så jeg har fri i dag også :-) På fredag ettermiddag var det så vamt og fint, så da grillet vi til middag og Åsa badet i en balje ute. På lørdag var det Brandval cup for Tobias, så vi var der alle sammen hele dagen og så på ham. Vi var solbrente når vi kom hjem he, he. Så ble ungene hentet av mamma og pappa for de skulle sove der. Vi var på vorspiel og en tur ut. Hadde det kjempe gøy og danset mye :-) På søndag var det middag hos mamma og pappa for mamma har bursdag på onsdag. I går dreiv vi ute. Solte meg litt når det var sol. Så fikk vi besøk på kvelden. Viser bilder fra cupen og noe av bordpynten til mamma som jeg synes var så fin :-) Ønsker dere en fin kort uke :-)

5 kommentarer:

yesheimen sa...

Dette hørtes ut som en innholdsrik og koselig helg, fylt med mange aktiviteter og familieliv. Det er sånn det skal være, og gir livet mening. Ha en fortsatt fin uke.

Klem Ann<3

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Takk for hyggelig kommentar :)) Full rulle hele helgen forstår jeg , kjempekoselig med en slik aktivitetshelg , viktig å gjøre ting i sammen ♥ Enig med yesheimem att det gir livet mening ♥

Ha en herlig uke :)))

Klem ♥

Synnøve. sa...

Hei.
Ser det värt full fart i hele helgen.
Det samme her. Men på andre måter da. Men det er ikke så ille at det er godt for noe. Nå blir det i hvert fall ny bil til uka hihi.

Ikveld såg eg at kirsebärblomstern har slått ut. Så herligt. Håper det blir mange blomster.
Du får kose deg resten av uka og.
Klems Synnöve.

ELIN sa...

Ser dere har hatt en flott pinse. herlig med masse aktiviteter, og så skøy med dansing ute :) Ha en fortsatt fin uke. Klemmer fra Elin

Havets Datter sa...

Heisann :)
Ja jeg bor like ved Å. Det er bare 5 min vidre borti veien her. Lofoten er herlig - spesielt om sommeren ;)

Ha en fin kveld! Karina