onsdag, april 25, 2012

Blomstertur :-)



Hei, og god morgen :-) Allerede onsdag og lille lørdag. Uka går fort. Åsa er heldigvis frisk igjen. Kjetil tok henne med til lege på torsdag. Det var ikke halsbetennelse, men crp lå på 91 og den skal være under 10. Men vi fikk bare beskjed om å se ann. Men på fredag ettermiddag begynte hun å bli bedre og på lørdag var det mere futt i henne og ikke feber lenger. Hun skulle egentlig ha vært med Kjetil og Tobias på fotball trening siden jeg jobbet. Men siden vi våknet til hvitt på bakken, så ble hun med meg på jobb en tur istedenfor, og det var i grunnen greit for her var det barneteater også :-) Etter jobb på lørdag dro vi til foreldrene til Kjetil på middag. På søndag var Kjetil og trente først. Så lekte Åsa med ei venninne. Når Kjetil kom hjem jogget jeg meg en tur. Så var Åsa hos en annen venninne. Og vi fikk en kompis på besøk som vi ikke har sett på lenge :-) På mandag begynte jeg seint på jobb, og Åsa hadde vondt i hodet, mulig det ble litt for mye lek på søndag, så da fikk hun være hos mamma og pappa. I går hadde jeg egentlig fri, men var allikevel på førstehjelpskurs på jobben fra et til fire. Fikk trent før det og ordnet litt. Førstehjelpskurset var bra, og jeg var mentalt sliten etterpå. Øvde på ulike ting, og trykke på dukker og blåse, så videoer som ikke var noe morsomme å se på, men bra å se på., Og fikk øve på å bruke hjertestarter og fikk bevis på at vi har opplæring i det. Aner ikke hvordan jeg vil reagere om jeg havner i en slik situasjon, men som kursholderen sa, så får man som regel et adrenalinkick. Et kjempe bra kurs! Etter middag ble det så fint vær, så mens guttene dro på fotball trening, gikk Åsa og jeg en tur ved festningen og plukket blomster :-) Hvitveis, blåveis og blåklokker. Tok også noen bilder, men hadde bare med mobilen. Ønsker dere en kjempe fin dag :-)

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Godt å höre hun er bedre og frisk nå. Ikke kjekt å väre syk alls.

Tur vid festningen er ikke fy skam. Var der sjöl for en stund sen...
Men må nok ha meg en ny tur og se hvordan det går med opppussingen :)

Håper nå at dere får en bra torsdag.
Klems Synnöve.