mandag, april 16, 2012

Nye sko


Hei, mandag og ny uke med nye muligheter. Jeg jobber til halv syv i dag. Begynte på jobb klokka ti. I går sov vi litt lenge. Så dro vi til Sverige for å handle mat. Det ble masse mat og ungene kjøpte seg en ting hver på lekebutikken. Fryseren ble full når vi kom hjem, så vi skal ikke sulte ihjel framover he, he. Kjetil dro på fotballkamp til klokka seks. Han var litt i tvil for det regnet litt og var veldig kaldt. Men han dro og kom hjem og var glad for KIl hadde vunnet :-) Ungene fikk dusjet seg og lekte og tullet i dusjen før det var kveldsmat og senga. På lørdag hadde vi en rolig morgen, så på tv etc og slappet av. Så gikk vi ut i sola, jeg satt og leste og solte meg og ungene lekte. Tobias dro til en kompis og Åsa og jeg tok en tur til mamma og pappa for å se på det nye kjøkkenet dems, Så dro vi hjem og lagde pizza og koste oss. Kjetil og jeg begynte å se på den nye titanic filmen og ble sittendes og se den ferdig til ti over et på natta. En fin film og mange skjebner og fælt med de små barna. Men en bra film. På fredag var jeg hjemme med Åsa og Tobias. Tobias hadde vondt i halsen. Åsa hadde litt feber natt til fredag og vondt i panna. Vi koste oss og så på tv og film. Så fikk jeg ordnet litt hjemme. Måtte ut og handle mat og var innom plantasjen og kjøpte litt nye blomster og lys, siden påsken skulle ryddes vekk. På kvelden var Kjetil ute med fotballtrenerne. Har kjøpt nye joggesko til ungene. Det ble adidas på dem begge og de synes de er veldig gode å ha de på. Bestilte de på Brandos og str passet akkurat som de skulle :-) Fine farger også :-) Ønsker dere en fin mandag :-)

Ingen kommentarer: