lørdag, juni 02, 2012

God helg :-)

Innom for å ønske dere en god helg :-) Jeg er på jobb og jobber til tre. Åsa, Tobias og Kjetil har vært på fotballtrening. Det blåser ute og er kaldt. Var bare 4 grader da jeg la meg i går kveld. Bare ca to uker til vi drar til Mallorca nå, gleder meg masse :-) I går ettermiddag dro vi til Sverige. Fikk handlet litt mat, vin og fotballsko til Tobias. Vant ikke noen sandaler tyl Åsa så får titte her hjemme. Og så ble det middag på Mc Donalds da, ungene elsker jo det. Åsa har vært hos mormor og morfar i tre dager. Barnehagen har redusert åpningstid med bare tilsyn, så da har hun vært hos dem. Ha en flott helg :-)

2 kommentarer:

ELIN sa...

Innom for å ønske deg en fortsatt god helg! :) Klemmer fra Elin

Anonym sa...

Så koselig at du stakk innom bloggen min :)

Ser ut til at dere hadde en flott helg :)

Ha en fortsatt fin Mandag :)