lørdag, juni 30, 2012

Mallorca :-)

Da er vi tilbake etter 10 herlige dager på Mallorca. Vi dro tirsdag 19. juni klokka seks om morgenen. a gikk flyet. Jeg sov ikke den natta, men de andre tre sov litt. Flyturen gikk bra, selv om det var litt humpete. Tok en times tid med buss til hotellet, som lå i Cales de Mallorca. Var der ca klokka tolv. Et flott hotell og vi hadde all inclusive og lunsjen begynte klokka et. Etter det fant vi noen ledige stoler ved bassenget og lå der til rundt halv seks. Middag fra halv syv til ni og første dagen var vi klare til kvart på syv. Så gikk vi en runde for å gjøre oss litt kjent, før det var barnedisco klokka halv ni. Åsa var med på det. Så var det bingo. Vi tok tidlig kvelden da siden vi hadde sovet så lite. Sov litt lenge første dagen, var frokost mellom åtte og tolv, men var ingen problemer med å få senger ved bassenget allikevel. Var barneklubb der også og ungene var med på ulike aktiviteter. Det var ulike hus, og vi bodde i andre etasje og hadde utsikt over havet og så bassenget litt :-) resepsjonen lå i et eget hus og der vi spiste lå i et eget hus. Ved bassenget om kvelden, ved baren var det scene og der var barnediscoen etc. På onsdagskvelden, spilte vi minigolf som lå 5 min fra hotellet. På torsdag lå vi som vanlig ved bassenget, men etter lunsj tok vi oss en tur på stranda.Tok 5 min å gå dit.  Var der i et par timer. Mange bølger som vi syntes var artige å bade i :-) På kvelden var vi på det tivoliet som lå nærmest hotellet og ungene prøvde et par ting. Så gikk vi en liten tur og satte oss på en restaurant og så på fotballkamp, men jeg og Åsa gikk litt rundt og tittet i butikker. Skal fortelle mer i neste innlegg. Ha en fortsatt fin helg :-)