lørdag, september 15, 2007

En innholdsrik lørdag, teater, loppemarked og besøk.




I dag har det vært en fin dag. Vi begynte på biblioteket klokka et der det var Ludde teater. Ungene koste seg. Så var vi innom loppemarked på torget. Der ble det en borg med mass riddere til Tobias fpr 30 kroner. Så var vi innom senteret, før vi dro på et annet loppemarked. Der ble det en liten leke til Tobias til 5 kroner og en hylle til meg for 30 kroner. Den er brun så skal male den hvit. Skal vise bilde av den en annen dag. Så møtte vi et vennepar og de ble med hjem til oss. Det var koselig. De har dratt nå, og jeg har laget pizza deig og Kjetil driver og lager resten. Ellers prøver jeg å plukke inn litt blomster om dagen. I går var vi innom Skeidar og da fant jeg denne sink saken på salg til 22 kroner! Puttet noen lys oppi og synes at det ble fint. Ønsker alle en kjempe fin lørdags kveld.

9 kommentarer:

Marie sa...

Ser du har kosa deg i dag. Fine bilete du viser!
Ha ei strålande helg!
Klem :o)

Hulda sa...

Høres ut som dere har hatt en super lørdag! :) Så flott den sinksaken var, nydelig med lys i. Kanskje den kan brukes til små blomster en gang også. :)

Anonym sa...

Loppis er moro, hadde planer om det i dag jeg også, men ble ikke tid dessverre.
Sinkpottene med lys i var flotte, som hulda sier blir de sikkert lekker med blomster i også, til våren:)
Håper du har en herlig lørdagskveld!

elin1976 sa...

For en koslig dag dere har hatt.Den sink saken som du kaller det er veldig fin.
Jeg får mer og mer sansen for sånne ting i sink.
Ha en fin søndag:O)

Anna Lisa sa...

Takk for kommentar i bloggen. Det er kjempe godt med gulrotkake også. Virka som dkke har hatt ein fin lørdag, kjempe god ide å sette lys ned i blomsterpottene:) HA en fin kveld.Klem

Guro's lille hjørne sa...

Hei igjen, og takk for koselig kommentar på bloggen min :o)
Her har skjedd massa sidan sist eg var her. Koselig med hytteturar og loppemarked. Kunne godt tenke meg å dra til et loppemarked på et litt større sted enn her heime en gang :o)
Ha en fin kveld vidare!
Klem

Silkeline sa...

Heisann!
Morsomt med loppemarked! Den sink tingen var jammen fin, og så billig da gitt! Sånt liker vi:))
Så fin bloggen din har blitt også....fine bilder:)
Ha en fin mandag, og takk for kommentar:=)

Emmeline sa...

Tusen takk for veldig koselige kommentarer som du legger igjen på bloggen min.
Jeg likte veldig godt den "sinksaken" -det var jo virkelig et røvekjøp.
Denne kan du jo bruke som alternativ adventsstake, helt perfekt! Gleder meg til å se hjertene som du syr!!

MODERN COUNTRY sa...

Det hlrtes ut som en koselig dag. Billig hylle du fant deg!
Må si det ble skikkelig fint med lys i sinkbeholderen :)
Aina